...næsten. Jeg er ikke flink til at læse alle de mange hyggelige og kloge hjørner på nettet, men måske er det ikke så tosset at prøve det for også at få tænkt lidt højt under forberedelser til næste udgave af Canis, til ideer for kommende kurser, tanker om træning og hvad ved jeg. Og lur mig om ikke der vil indsnige sig en madopskrift og en lovprisning af en flaske vin hist og her. Men det var bare det jeg ville sige. Hej!
Gratulerer med ny blogg :-) Blir spennende å følge deg!
SvarSletTak :-)
SvarSletJa velkommen til - godt begyndt er som sagt… ;o)
SvarSlet